Sklep internetowy dostępny pod adresem www.yupli.pl jest prowadzony przez:
GP Trading sp. z o.o., ul. Leonarda da Vinci 18/2, 52-112 Wrocław,
wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0001135410,
NIP: 8993007683, REGON: 540030738,
e-mail: info@gptrading.pl, tel.: +48 666 673 061.
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień, zawierania i realizacji umów sprzedaży, a także zasady odstąpienia od umowy oraz składania reklamacji.
Do korzystania ze sklepu wymagane jest urządzenie z dostępem do internetu i aktualną przeglądarką internetową oraz aktywne konto e-mail.
Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu zgodnie z obowiązującym prawem, zasadami współżycia społecznego oraz niniejszym regulaminem.
Sklep – sklep internetowy yupli.pl prowadzony przez Sprzedawcę.
Sprzedawca – GP Trading sp. z o.o.
Klient – osoba fizyczna (konsument lub przedsiębiorca), osoba prawna lub jednostka organizacyjna składająca zamówienie w Sklepie.
Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Towar – produkty oferowane w Sklepie.
Umowa sprzedaży – umowa zawierana na odległość pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
Zamówienia można składać przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę za pośrednictwem strony internetowej Sklepu.
W celu złożenia zamówienia Klient:
a) wybiera Towar i dodaje go do koszyka,
b) przechodzi do formularza zamówienia,
c) podaje dane do wysyłki i wybiera formę płatności,
d) akceptuje Regulamin i finalizuje zamówienie.
Zawarcie umowy sprzedaży następuje w momencie otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę.
Klient może złożyć zamówienie bez rejestracji lub poprzez założenie konta w Sklepie.
Wszystkie ceny podane w Sklepie są wyrażone w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.
Cena podana przy produkcie jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia.
Dostępne formy płatności:
płatność online (bramka płatnicza imoje),
przelew tradycyjny.
Termin płatności zależy od wybranej metody – przy przelewie tradycyjnym wynosi on 3 dni robocze.
Zamówienia realizowane są na terenie Polski.
Czas realizacji zamówienia wynosi zwykle od 1 do 5 dni roboczych, chyba że na stronie produktu wskazano inaczej.
Formy dostawy:
kurier,
paczkomat InPost,
Koszt dostawy jest wskazany podczas składania zamówienia wynosi od 12 do 25 złotych w zależności od gabarytu oraz formy dostawy.
Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, bez podawania przyczyny.
Przedsiębiorca dokonujący zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością jednak nieposiadających dla kupującego charakteru zawodowego ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy przesłać oświadczenie drogą elektroniczną na adres info@gptrading.pl lub listownie.
Towar należy zwrócić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty odstąpienia.
Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.
Zwrot środków nastąpi nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.
Prawo do odstąpienia nie przysługuje w przypadku:
produktów spersonalizowanych,
zapieczętowanych towarów po otwarciu opakowania (np. kosmetyki, produkty higieniczne),
nagrań dźwiękowych/wideo oraz oprogramowania po otwarciu opakowania.
Reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową należy zgłaszać drogą e-mailową na adres info@gptrading.pl lub listownie.
Reklamacje przysługują również przedsiębiorcy dokonującemu zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością jednak nieposiadających dla kupującego charakteru zawodowego.
W zgłoszeniu należy opisać problem, podać dane kontaktowe oraz – jeśli to możliwe – dołączyć zdjęcia i numer zamówienia.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni.
W przypadku uznania reklamacji Klient może żądać:
naprawy lub wymiany towaru,
obniżenia ceny,
zwrotu środków (w przypadku odstąpienia od umowy).
Administratorem danych osobowych jest GP Trading sp. z o.o.
Dane przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności dostępną na stronie Sklepu.
Sklep korzysta z plików cookies – szczegóły określone są w Informacji o cookies.
Użytkownik może założyć konto w Sklepie, które umożliwia podgląd statusu zamówień, historię zakupów oraz łatwiejsze składanie kolejnych zamówień.
Użytkownik ma prawo w każdej chwili usunąć swoje konto, przesyłając stosowne żądanie na adres e-mail Sprzedawcy.
Regulamin dostępny jest w Sklepie w formie umożliwiającej jego pobranie, zapisanie i wydrukowanie.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Sprzedawcę, nie krótszym niż 14 dni od ich ogłoszenia.
Do umów zawieranych przed wejściem w życie zmian Regulaminu stosuje się wersję obowiązującą w dniu złożenia zamówienia.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności:
Kodeksu cywilnego,
ustawy o prawach konsumenta,
ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami: info@gptrading.pl lub tel. +48 666 673 061. Jesteśmy do Twojej dyspozycji!
(obowiązuje od 29 maja 2025 r.)